Крім комп`ютерної периферії, до складу модельного ряду оновленого бренду Logitech увійшли пристрої, які необхідні користувачам щодня. Новий бренд та логотип виробника відображають сучасне позиціювання компанії та її нове бачення ринку. Це проявляється у створенні портфоліо нових пристроїв, які вже не можна назвати комп`ютерною периферією та довели свою незамінність у повсякденному житті. Оновлений бренд відображає оновлення бізнесу за допомогою нового кольорового світовідчуття та вдосконаленого логотипа. Крім того, повідомляється, що деякі з найновіших продуктів компанії будуть випущені під торговою маркою Logi.
Компанія Logitech працювала над своїм оновленням з 2013 року, переосмислюючи всі аспекти своєї діяльності, у тому числі інноваційну складову продуктів також їх дизайн. Нові пристрої компанії стали зовнішнім виявом цих змін. Продовжуючи змінюватися, Logitech вдихає нове життя у бренд і наголошує на його індивідуальності. Тепер від компанії можна очікувати сміливих колірних рішень та простого мінімалістичного дизайну. Протягом найближчого року ці тенденції будуть відображені на сайті Logitech.com, у соцмережах, дизайн упаковки, а також у магазинах.
«Ми працювали над оновленням Logitech протягом тривалого часу, створюючи продукти, які поєднують передові технології та прогресивний дизайн, що здатні забезпечити чудовий досвід використання, – сказав Брекен Даррелл, президент і головний виконавчий директор Logitech, – ми сформували команду дизайнерів світового класу, на чолі з головним конструктором Аластером Кертісом. Дизайн займає центральне місце у всіх наших процесах. Наш підхід до візуальних рішень виходить за рамки класичних визначень, дизайн для нас – поєднання передових технологій, бізнес-стратегії та споживчих уподобань. Наші продукти пройшли довгий шлях і тепер настав час для самого бренду зробити крок вперед».
Частиною зміни бренду стане використання бренду Logi у деяких продуктах традиційних категорій. Крім цього варто чекати на цікаві новинки та сюрпризи в нових категоріях.