Rockstar – одна зі студій, яка з кожним продуктом стрибає вище голови. І погравши в 2 на PS4 в цьому: вони дійсно розмивають рамки ігрової індустрії, перетворюючи її в твори мистецтв XXI століття.
Ця гра міцно сидить в моєму особистому ТОП-10 тайтлів. І, щоб показати, через що у мене виникла така любов до неї, вирішила зробити детальний огляд на Red Redemption 2, де докладно розповім про всіх складових однієї з головних історій десятиліття!
Горяченькое: Найочікуваніші MMORPG 2020 на ПК і консолі: 20 ігор, які вже підірвали інтернет
Red Dead Redemption 2: опис гри
RDR2 – це суміш пригодницького екшену і шутера від третьої особи. Чи не черговий клон GTA, а спокійна, цікава гра, як культовий шутер.
Нижче зібрані основні дані про гру, які спростять її аналіз в майбутньому.
Жанр | Пригодницький бойовик, вестерн, шутер від третьої/першої особи |
---|---|
Платформи | PS4, Xbox One, Windows |
Дата релізу | Консолі – 26 жовтень 2018, ПК – 5 листопада 2019 |
Розробники | Rockstar Studios |
Сеттінг | Дикий Захід, 1899 рік |
Віковий рейтинг | 18+ |
Ігрові движки | RAGE, euphoria, Bullet |
Наявність багато режиму | Так |
Відкритий світ | Так |
Різноманітність бойової складової | Можна вести ближній бій і працювати вогнестрілів або вибухівкою |
Наявність шкали честі | Так, вона впливає на репутацію і на ігровий процес. Від рівня чесності залежить левова частка спорядження, діалоги і частина найцікавіших квестів |
Ціна, грн | 1499 (для консолей), від 900 до 1499 в Steam. Всі ігри вже з online-режимом |
Офіційний трейлер Red Dead Redemption 2
Після перегляду відеотрейлери мені здалося, що отримаю гру в стилі фільму «Брати Сістерс» (The Sisters Brothers) – історії про двох таких несхожих, але таких близьких братів. За сценарієм фільму, вони працювали мисливцями за головами на Дикому Заході і виконували брудні справи за хороші гроші. Одному з братів хотілося тихої спокійного життя, другий шибайголова тільки і робив, що затягував обох в авантюри з золотом, таємницями, бійками і перестрілками.
В результаті виявилося, що RDR2 не має практично нічого спільного з «Братами», але в багатьох моментах вони перетинаються. Тут можна знайти:
- події, що відбуваються на стику століть;
- постійна напруга;
- розуміння, що будь-яка дія повністю змінить хід подій;
- захоплюючі перестрілки, що вражають реалістичністю.
Обидва проекти спочатку налаштовані на те, щоб передати дух давно минулої епохи. І якщо для кіно це ризиковано, то для ігрової студії – «мертва петля». Чи не зайшов би RDR2 людям, Rockstar могла б збанкрутувати. Так, вони вклали в гру настільки багато грошей і зусиль!
Добряк: Кращі добрі ігри: 14 Топчик для будь-якого віку
Цікаві факти про гру
Дивіться наскільки добре опрацьовані неіграбельние персонажі.
Такий тайтл не міг обійтися без історій або малопомітних фішок, пов'язаних з нею. Серед найбільш незвичайних і цікавих фактів про гру, виділяю сім значущих.
1. RDR 2 пашить відсилання до вестернам
І якщо про відсилання на класичні фільми «Людина, яка занадто багато знала», «Хороший, поганий, злий" не розповів тільки ледачий, то несамовитий чоловічий крик «Ааах!» при серйозному пораненні – це звуковий ефект «Крик Вільгельма», який вперше з'явився у вестерні «Далекі барабани», а став відомий завдяки іншому вестерну – «Атака на річці Фезер».
2. У грі можна взаємодіяти з усіма
Місцеве населення буде пам'ятати про вашу поведінку. Якщо ви прийшли в бар, де бешкетували пару днів назад, не дивуйтеся, що частина присутніх буде шепотітися за спиною. Ці NPC (неіграбельние перси) просто запам'ятали вас. І якщо хтось із них відрізняється агресивністю, то вони легко «влаштують темну» герою.
3. RDR 2 за перші вихідні після виходу в світ заробили $ 725 млн
Що зробило їх другий найприбутковішою грою в світі. На першому місці – GTA V від тих же Rockstar.
4. Продаж ігор в кінці 2018 трохи просіли
Через те, що користувачі сиділи цілодобово в Ред Дід Редемпшн.
5. Робота над тайтлов зайняла більше 6 років
Вперше про гру заїкнулися в 2011 році, а перші начерки сценарію з'явилися в 2012-му. Гра вийшла тільки восени 2018 го.
6. RDR2 викликала збільшення лікарняних
Аналітична фірма Fizziology проаналізувала більше 800 000 твітів пов'язаних з грою. І дуже багато користувачів ділилися з тим, що вони брали помилковий лікарняний тільки для того, щоб довше посидіти за консоллю.
7. Фінальний варіант основного сценарію включає понад 2 000 сторінок
Якщо взяти всі побічні завдання і поведінку окремих NPC, стопка паперів була б заввишки майже в 3 метри.
Ігроманам: Список ігор на Sony PlayStation 5, Або 20 найбільш очікуваних тайтлів для PS5
Нагороди
За кількістю призів гра може позмагатися з Титаніком і Аватаром. RDR2 люблять геймери, прихильні до неї критиці. Підтвердження – більше сотні нагород, серед яких гран-прі.
Основні нагородження RDR 2 зібрані в таблиці нижче:
Премія/Видання
|
Категорія | Номінанти | Результат |
---|---|---|---|
4Players, Gamereactor Germany, Giant Bomb, PlayStation Blog | Кращий сюжет | Red Dead Redemption 2 | 1 місце |
Apple Daily, AusGamers, Australian Games Awards, British Academy Games Awards, CNews, Complex, GamesRadar, The Daily Star, The Independent Morning Star, Rolling Stone | Краща гра | ||
4Players, Gamereactor, The Star, The Telegraph | Гра року | ||
4Players, Giant Bomb, The Game Awards Hollywood Music in Media Awards, PlayStation Blog | Краща музика (саундтрек/аудіодізайн/звук) | ||
Gamereactor, PlayStation Blog | Кращий дизайн/графіка | ||
Edge, Gamereactor, PlayStation Blog | Краща студія | Rockstar Games | 1 і 2 місце |
Гру тепло прийняли у всіх її аспектах. І тут я згодна з критиками. А щоб довести шедевральність RDR2, розберу її по дрібних цеглинці.
Читайте: Кращі ігри гонки на ПК: рейтинг ТОП 3 + ігрухі, перевірені часом, і новинки 2020
Рецензія на Red Dead Redemption 2
На RDR2 вплинули багато старі вестерни. Це помітно в ході гри: такі ж протяжні кадри, довгі анімації і саундтрек, пробирає до мурашок.
Детальніше про все це нижче – в моїй рецензії на Red Dead Redemption 2.
Пекельна Заруба: Кращі ігри про зомбі на ПК: 7 першокласних заруб
Розбір сюжету
У центрі оповідання – Артур Морган, член банди Датча Ван дер Лінді. Особисто мені, тутешній герой нагадав пекельну суміш Макса Пейна з однойменної гри, Ніко з GTA IV і Майкла з GTA V.
Він хлопець з характером, який хоче зробити свою справу, чи не розпорошуючись на розваги. І банда Лінде – це не угруповання в сучасному розумінні. Швидше, це мандрівний живий табір, що намагається заробити на життя будь-якими способами.
У банду входять 20 осіб, серед яких затесався і Джон Марстон (герой першої RDR). Протистоять кодлу агенти детективного агентства Пінкертона (Найняті Левітом Корнуолл) і бандити Кольма О'Дрісколл.
Розуміючи, що в новому столітті вони вже навряд чи зможуть добре заробляти, хлопці перестають грати в «довгу» і вирішуються на велику справу.
Щоб отримати жадану «зелень», ділки підписуються на пограбування поїзда, який належить Корнуоллу. У відповідь на це, останній наймає детективів, які повинні знайти і знешкодити грабіжників. І в якийсь момент банда попадається на гачок, через що герою доводиться переїжджати в сусідній штат Лемойна.
Там він знайомиться з воюючими між собою сім'ями Брейтуейт і Грей. І Датч намагається стравити їх разом, щоб нарешті вирішити свої проблеми. Йому це майже вдається, але про підступні плани дізнається сім'я Греев і влаштовує засідку. Гине один головного героя Шон Макгуаяр, а Брейнтуети викрадають сина Марстона.
Банда починає заступати за своїх і дізнається, що Джек знаходиться у ватажка криміналітету Сан-Дені – у Анджело Бронте. Злочинцям доводиться виконувати його послуги і ходити по-честі, щоб роздобути дитини. В одному з таких завдань вони потрапляють в пастку, з якої доводиться незвичайним способом розпрощатися з Бронте. Як саме це сталося – промовчу, щоб уберегти вас від спойлерів. Але повірте, буде «смачно»!
Чи вийде у них дійти до спокійної пенсії у повному складі або ж Хтось «Відвалиться» шляхом – залежить тільки від спритності гравця.
У грі добре продумані сайд-квести, які навіть не впливають на сюжет. Чомусь мені запам'яталася місія про слугу рабовласника, який втратив нажите через Громадянської війни. У заростях Роудс лежить алкоголік. Каже, що у нього забрали цінні речі, включаючи щоденник, зброю, гроші.
Далі потрібно знайти його будинок і вбити бандитів, які забрали речі. Однак, заглянувши в щоденник, Артур виявляє, що п'яниця був вільнонайманим у рабовласника. І робота доходяги полягала в тому, щоб знаходити і бити рабів.
Головний герой повертається до п'яниці і віддає йому речі. Однак старий замість подяки, націлює на Моргана револьвер. Зброя дає осічку і це рятує доброзичливці. У момент розплати той роздумує вбивати або залишити його в живих ... Я вирішила подарувати дідові життя. Все-таки, його доля і так покарала. Та й судячи із зовнішнього вигляду, дідок все одно скоро відправиться в інший світ.
«Плюси» і «мінуси» сюжету гри зібрані в таблиці нижче:
Переваги
|
Недоліки |
---|---|
Продумана логіка персонажів | Багато завдання нагадують GTA: приїдь → убий, заріж → зграї і т.д. |
Дорослість сюжету – тут майже немає класичних тригерів «слезодавілок» | Любителям проходитимуть ігри швидко, RDR 2 здасться затягнутою |
«Пусте» простір між локаціями заповнюється красивою природою з сотнями видів дерев і практично 200 типами тварин | Багато порожнього простору між локаціями – це загальний недолік більшості ігор з відкритими світом |
Сайд-місії настільки добре опрацьовані, що ви навіть не зрозумієте, чи зроблена вона «для заповнення пустот» або ж вплине на сюжет | Любителям «гарячіше» доведеться тяжко – «полуничка» обмежується малюнками дівчат в красивому білизна |
Гра не заохочує «насильство заради насильства» | - |
Необмежені можливості заробітку – від старанного проходження місій до азартних ігор, продажу крама, допомоги людям і полюванням за чужими головами | - |
Іронія долі полягає в тому, що, пускаючись у бігу, Артур біжить на схід, до цивілізації і урбанізації , про яку він постійно презирливо відгукується.
Сюжет гри оцінюю на 9,5 з 10. Якщо ставити максимальну оцінку, Розробникам не буде до чого прагнути наступного разу.
Цікава стаття: Кращі ігри на ПК + ексклюзивний Топ-15 очікуваних ігрулю 2020
Геймплей
Гра не вивалює на геймера все механіки відразу, як це було в тій ж GTA IV. Тут вони з'являються поступово і можуть бути непомітними навіть після того, як їх отримали. Так що не бійтеся експериментів.
Всього в грі 3 основних характеристики
- витривалість – зростає від фізичних навантажень;
- здоров'я – зростає при використанні динаміту і в рукопашке;
- влучне око – тренується влучними пострілами і в повсякденній роботі, де потрібна концентрація.
Цікавіше всього остання фішка. Це слоу-мо, яке працює повсюдно. Чим краще розвинена здатність, тим довше і точніше працює підсвічування, приціл і підказки до ефективної стрільби.
Це мені нагадало прокачану версію суперздатність з GTA IV, влучність розвивається тільки так. Якщо перші кілька годин можна тільки позначати точки, куди будуть летіти кулі, то ось у другій половині гри система підсвічує вразливі зони і дозволяє стріляти, не роздумуючи.
Геймплей нагадує суміш GTA IV, GTA V і Max Payne 3, але з урахуванням того, що відбувається в XIX столітті. Доведеться дорожити кожним патроном, навчитися акуратно красти з диліжансів, регулярно змащувати і точити зброю, привчатися до повільним, але в той же час динамічним перестрілок.
Суперники поводяться логічно. Якщо вони прут натовпом на одного, грубить у всю. А в батл віч-на-віч намагаються непомітно ховатися за кутами і не висовуватися. При цьому, пригоди чекають на будь-якому місці: навіть там, де їх взагалі не чекаєш.
Бувало їжу по дорозі і зустрічаю людину, яка потрапила в біду. Спускаюся йому допомогти, а він уже встиг вкрасти мого коня і поїхати в захід. Довелося «позбутися» від викрадача, але розправу випадково побачив свідок. Я вирішила, що вбивств на сьогодні досить і не чіпала його. В результаті той побіг у місто, настукав на мого героя і за його голову вже встигли оголосити нагороду. Що ж, ця ситуація навчила ніколи не залишати свідків у грі. Та й тепер 100 разів подумаю перед тим як допомогти.
Тримай приціл: 10 найпопулярніших ігор-стрілялок на PS4 і інші платформи
Якщо не хочеться вбивати людей, можна піти на полювання, зловити звіра, з'їсти м'ясо, а шкуру продати перекупникам або скинути в общак. Тільки все це доведеться робити самому.
У деяких сайд-місіях можна відчути себе рятувальником. Пам'ятаю, як вирішила врятувати пораненого хлопця і повезла його до лікаря. А той дістав пилку і почав ампутувати руку. Видовище було навіть занадто реалістичним. Там і кров, і хрускіт кісток, і навіть стерильні нитки для зашивання отриманої культяпки.
Подій безліч, тому кнопки змінюють значення в залежності від контексту. Ця доля так само спіткала PC-версію з її незліченною кількістю клавіш на клавіатурі. А про PS4 і говорити не потрібно – тут слід запам'ятовувати кожну комбінацію, як молитву.
Переваги і недоліки геймплея зібрані в таблицю:
Плюси
|
Мінуси |
---|---|
Незліченна кількість механік | ПРО них не кричить система, про деякі можна просто не впізнати |
Суперздатностями | Перевантажених керування – потрібно тримати в голові десятки дій, за які відповідає кожна клавіша |
Повна свобода вибору | Іноді сайд-місії відкриваються і закриваються самі по собі |
NPC (неігрові перси) проявляють активність, а не стоять як болванчики | - |
Якщо набридло вбивати, можна піти полювати або рибалити | - |
Гра не тицяє в ніс проходження сайд-місій в стилі «пройти 3 квесту, щоб відкрити нову сюжетку» | - |
Геймплей оцінюю на 9,5 з 10. Він не ідеальний, але вже дуже хороший. Механіки, хоч часом і ховаються, але опрацьовані відмінно. І це тільки додає реалістичності до грі.
Цікава стаття: 5 найпопулярніших безкоштовних ігор на Плейстейшн і інші платформи
Графіка
Графоній тут гарний і захоплюючий. Він не пашить спецефектами, як той же God of War з його кубками Гери. Зате гра виглядає максимально реалістично: без яскравих фарб, нестандартної фізики і т.д. Особливо соковито картинка виглядає на сучасних дисплеях і телевізорах. Створюється відчуття, ніби дивишся у вікно.
Краса природи кружляє голову. Припаде до душі тим, хто в реальності проводить багато часу в приміщенні. ПК-версія на ультранастройках виглядає в рази красивіше, ніж консольна. Причина банальна – у потужних комп'ютерів більше заліза, яке може обробити масив інформації.
Геймерам з ноутбуком раджу пройти гру на приставці. На слабких або середніх налаштуваннях краси контенту блякнуть. За 5-7 годин на ультра настройках перегріє хоч і потужний, але все ж маленький процесор.
Моя оцінка – 10 з 10. Гра вичавлює з заліза все можливе. Якщо є такий шанс – варто зіграти на приставці і на комп'ютері на максимальних налаштуваннях. Навіть при повторному проходженні гра все одно буде зачаровувати.
Фанатам ближнього бою: Рейтинг 5 найпопулярніших файтинга на Соні Плейстейшн 4 та інші платформи
Саундтрек
Протяжні кадри вестернів нагнітають обстановку, показують місця подій і емоції героїв. Найбільш динамічним елементом тут є музика. І з огляду на те, що RDR 2 намагається бути максимально кінематографічним (що особливо помітно в кат-сценах), саундтрек грає одну з важливих ролей в оповіданні.
Навесні 2017 року ігрове співтовариство сколихнула новина про те, що музику для нової частини буде писати Густаво Сантаолалья. А він, на секундочку, написав саундтрек до The Last Of Us! Але ближче до релізу стало відомо, що композитором RDR2 буде Вуді Джексон, який писав інструменти для першої частини і GTA IV.
Всього в грі є 3 типи музики:
- повествовательная – грає під час проходження сюжеткі;
- інтерактивна – чутно, коли герой у відкритому світі або мережевій грі;
- музика оточення – пісеньки, що грають самі герої всередині гри.
Особисто мені більше сподобалася музика з перестрілок. Вона являє собою суміш кантрі, класичного, психоделічного року з легкою ноткою гранжу. Таких музичних експериментів давно не було в Ігроміре!
Розробників використовували змішане мікшування треків: класичний перехід з однієї пісні на іншу, комбінування партій різних інструментів. Саундтрек підлаштовується під дії гравця. Чим краще акустика, тим чіткіше виражена кожна деталь.
Щоб спонукати геймера до дій, композитор використовує стінгери – короткі шматочки музики, що вибиваються із загального розповіді.
Цікавий факт: Вуді не давали грати в гру, а прислали тільки шматочки геймплея. І, щоб відчути атмосферу стрільбищ, він купив оригінальні рушниці, отримав ліцензію на їх використання і їздив у відкриті тири. Так він зміг створити аудіо, яке доповнює і «нагнітає нерв».
Моя оцінка: 10+ з 10. Аудіо продумано крутіше, ніж візуал. Воно розкривається навіть на благеньких колонках або старих динаміках.
На замітку: Інструкція, як правильно вибрати портативну колонку – 10 критеріїв
Інші платформи та системні вимоги
Поки що гра доступна тільки для консолей і ПК на Windows. Дивно те, що не дивлячись на рівень опрацювання, познайомитися з грою можна навіть на девайсах середньої ланки. Правда, потрібно бути готовим до того, що рівень графіки доведеться ставити на мінімальний. А ось власники потужних ПК зможуть пізнати RDR 2 у всій красі.
Вимоги до комп'ютера на базі Windows для гри в Red Dead Redemption
|
Вимоги | |
Параметр | ||
Мінімальні | Рекомендовані | |
Версія ОС | Windows 7 (SP1) | Windows 10(оновлення від квітня 2018) |
Процесор | IntelCore i5-2500K/AMD FX -6300 | Intel Core i7-4770K/AMD Ryzen 5 1500X |
Оперативна пам'ять, Гб | 8 | 12 |
Відеокарта | Nvidia GeForce GTX 770 2 ГБ/AMD Radeon R9 280 3 ГБ | Nvidia GeForce GTX 1060 6 ГБ/AMD Radeon RX 480 4 ГБ |
Вільне місце нажорсткому диску, Гб | 150 | |
Звукова карта | Сумісна з DirectX |
Ця гра тонко поєднує в собі інтерактивне кіно і хвилюючий екшн. Тут не буде сюжетних ходів в стилі «Натисни Х, щоб виграти»: все доведеться добувати хитрістю і спритністю.
І це саме те, що не вистачало сучасним іграм. Включивши RDR 2, ти не знаєш, що тебе чекатиме, навіть якщо переглянув десятки оглядів, і переглянув сотні годин летсплея. Чи варто грати? Так! Чи потрібно купити її прямо зараз? Неодмінно!
Коннект буде: Інструкція в 3 розділах, як підключити PS4 до монітора – все способи