Київ
Серце всієї України!
Зв'язатися з нами
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO club
Укр Рус
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Кошик

Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.

MOYO для бізнесу

Один із головних пріоритетів MOYO - це ефективна співпраця з корпоративними клієнтами.
Ми прагнемо розвивати партнерські відносини з корпоративними клієнтами і надавати їм високоякісні рішення та персональний підхід.
 
Зв`яжіться з нами
Ми на зв’язку з 9:00 до 18:00

Зателефонуйте нам

+38 044 290 97 92

Пишіть нам

Комфортно, коли MOYO
Особливі умови співпраці для наших бізнес-партнерів
Наші переваги

Широкий асортимент продукції

Пропонуємо широкий вибір товарів у різних категоріях, що дозволяє задовольнити різноманітні потреби наших клієнтів

Швидка доставка
замовлень

Ми знаємо, що час - це цінний ресурс для Вас, тому ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидку доставку

Висока якість продукції

Працюємо тільки з надійними офіційними постачальниками і гарантуємо якість кожного товару

Індивідуальний
підхід

Ми прислухаємося до ваших потреб, розуміємо ваші цілі та надаємо персоналізовані рішення, які відповідають саме вам (індивідуальне ціноутворення на товари і послуги, гарантійне і негарантійне обслуговування)

Зручний документообіг

Усі документи по замовленню можна отримати будь-яким зручним способом (e-mail, мессенджери telegram, viber, facebook, «Вчасно» та «M.E.Doc»)

Співпраця

Можливість укласти договір як на разову покупку, так і на покупки протягом року, підписання договору у «Вчасно». Участь у тендерах

Завдяки цим перевагам, ми стали надійним партнером для багатьох корпоративних клієнтів і продовжуємо розвиватися, надаючи їм найкращі умови співпраці

MOYO CLUB special edition

  • З кожної покупки у MOYO компанія-партнер отримує 1% кешбеку на бонусний рахунок;
  • Кешбек можна використовувати вже через 14 днів після купівлі товару протягом 180 днів, що покриває до 30% вартості наступної купівлі;
  • Щомісячні акції;
  • Персоналізовані ціни;
  • Покращені умови Trade-in;
  • Подарункові купони.

Умови доставки

 
Самовивіз з магазину MOYO
 
Самовивіз з відділення
«Нова Пошта»
 
Доставка кур’єром

Онлайн-запит документів

 

Персональний менеджер

Забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Саме тому з кожним корпоративним клієнтом працює персональний менеджер, який чітко знає всі потреби і орієнтується у запитах клієнта.
Переваги такого підходу:
Не потрібно щоразу дублювати інформацію та перераховувати деталі;
Вирішити будь-яке питання легко та швидко - буквально в “1 клік”.
Можливість здійснювати покупки за спеціальними умовами.
Наші персональні менеджери
Щекіна Ольга
керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами
Бабич Вікторія
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Грищенко Олег
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Самотой Ольга
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Бойко Юлія
менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Контакти відділу менеджерів
Найпоширеніші питання
1. Як я можу оформити замовлення по безготівці?

При першому оформленні замовлення юридичній особі або ФОП-у знадобляться:

  • Свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
  • Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
  • Свідоцтво реєстрації підприємства (ФОП);
  • Контактний номер телефону організації.

Щоб оформити замовлення на сайті необхідно:

  • Обрати та додати потрібні товари до кошику;
  • На першому кроці встановити галочку «Оформити замовлення на юридичну особу»;
  • Заповнити необхідну контактну інформацію;
  • Чекати на дзвінок фахівця з корпоративного відділу для підтвердження замовлення;
  • Очікувати листа на електронну адресу з рахунком-фактурою.
2. Чи можна отримати рахунок без ПДВ?

Ні, ціни на сайті вказані вже з урахуванням ПДВ.

3. Чи працюєте ви за договором?

Так, можемо надати наш шаблонний договір або можете надіслати ваш договір на пошту sales@moyo.ua, його розгляне наш юридичний відділ.

Договір річний Moyo

4. Коли ви зможете перевірити оплату по моєму замовленню?

Ми бачимо надходження коштів від покупців у будні двічі на день:

  • о 17:00 - оплати за поточний день;
  • о 09:00 - за попередній банківський день, оплачені після 17:00.
5. Який термін дії рахунку?

Термін дії рахунку-фактури 3 календарні дні.

6. Ви працюєте з казначейством?

Так, для співпраці надішліть, будь ласка, Ваш запит на адресу sales@moyo.ua

7. Чи можливо отримати товар без доручення?

Ні, отримання товару можливе тільки за дорученням і з паспортом.

Доручення

8. Які документи необхідні для повернення та обміну товару?
  • Товар в повній комплектації та без слідів використання;
  • Гарантійний талон;
  • Накладна на повернення;
  • Видаткова накладна;
  • Заява про повернення коштів на фірмовому бланку організації.

Повернення коштів

9. Протягом якого терміну відбувається повернення коштів на розрахунковий рахунок компанії?

Зазвичай, це займає від 3 до 5 банківських днів.

10. Чи можна замовлення переоформити на іншу юридичну особу?

Якщо оплата по замовленню не надійшла — змінити юридичну особу можливо.

Якщо плата по замовленню надійшла — зміна юридичної особи не можлива. Є можливість оформити нове замовлення на іншу юридичну особу.

Оригінали документів буде надіслано на організацію платника.