Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.
MOYO для бізнесу
Широкий асортимент продукції
Пропонуємо широкий вибір товарів у різних категоріях, що дозволяє задовольнити різноманітні потреби наших клієнтів
Швидка доставка
замовлень
Ми знаємо, що час - це цінний ресурс для Вас, тому ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидку доставку
Висока якість продукції
Працюємо тільки з надійними офіційними постачальниками і гарантуємо якість кожного товару
Індивідуальний
підхід
Ми прислухаємося до ваших потреб, розуміємо ваші цілі та надаємо персоналізовані рішення, які відповідають саме вам (індивідуальне ціноутворення на товари і послуги, гарантійне і негарантійне обслуговування)
Зручний документообіг
Усі документи по замовленню можна отримати будь-яким зручним способом (e-mail, мессенджери telegram, viber, facebook, «Вчасно» та «M.E.Doc»)
Співпраця
Можливість укласти договір як на разову покупку, так і на покупки протягом року, підписання договору у «Вчасно». Участь у тендерах
MOYO CLUB special edition
- З кожної покупки у MOYO компанія-партнер отримує 1% кешбеку на бонусний рахунок;
- Кешбек можна використовувати вже через 14 днів після купівлі товару протягом 180 днів, що покриває до 30% вартості наступної купівлі;
- Щомісячні акції;
- Персоналізовані ціни;
- Покращені умови Trade-in;
- Подарункові купони.
Умови доставки
Онлайн-запит документів
Персональний менеджер
При першому оформленні замовлення юридичній особі або ФОП-у знадобляться:
- Свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
- Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
- Свідоцтво реєстрації підприємства (ФОП);
- Контактний номер телефону організації.
Щоб оформити замовлення на сайті необхідно:
- Обрати та додати потрібні товари до кошику;
- На першому кроці встановити галочку «Оформити замовлення на юридичну особу»;
- Заповнити необхідну контактну інформацію;
- Чекати на дзвінок фахівця з корпоративного відділу для підтвердження замовлення;
- Очікувати листа на електронну адресу з рахунком-фактурою.
Ні, ціни на сайті вказані вже з урахуванням ПДВ.
Так, можемо надати наш шаблонний договір або можете надіслати ваш договір на пошту sales@moyo.ua, його розгляне наш юридичний відділ.
Ми бачимо надходження коштів від покупців у будні двічі на день:
- о 17:00 - оплати за поточний день;
- о 09:00 - за попередній банківський день, оплачені після 17:00.
Термін дії рахунку-фактури 3 календарні дні.
Так, для співпраці надішліть, будь ласка, Ваш запит на адресу sales@moyo.ua
Ні, отримання товару можливе тільки за дорученням і з паспортом.
- Товар в повній комплектації та без слідів використання;
- Гарантійний талон;
- Накладна на повернення;
- Видаткова накладна;
- Заява про повернення коштів на фірмовому бланку організації.
Зазвичай, це займає від 3 до 5 банківських днів.
Якщо оплата по замовленню не надійшла — змінити юридичну особу можливо.
Якщо плата по замовленню надійшла — зміна юридичної особи не можлива. Є можливість оформити нове замовлення на іншу юридичну особу.
Оригінали документів буде надіслано на організацію платника.
- MOYO club
- Оплата і доставка
- Повернення/обмін товару
- Гарантійне обслуговування
- Кредит
- Мережа магазинів
- Контакти
- Статус замовлення
- Експерти MOYO
- Пропозиція для B2B партнерів
- Декларації та сертифікати
- Мої бонуси
- Акції в MOYO
- Цілодобовий магазин
- Послуга Trade-in
- Правова інформація
- Політика конфіденційності
- Угода користувача
- Публічна оферта