У двох словах
Гоночне кермо T-GT II - це джерело надзвичайно інноваційних технологій, що є результатом глибокого вивчення всіх обов'язкових відчуттів, необхідних для ультрареалістичного досвіду перегонів на автомобілі.
Офіційно ліцензовано для PlayStation 5 та Gran Turimos
Удосконалена та покращена завдяки більш ніж 23 000 годин інтенсивної науково-дослідницької роботи, T-GT II була розроблена, щоб підняти дивовижну продуктивність Force Feedback свого попередника (T-GT) на ще більшу висоту. З T-GT II геймери на PlayStation 5, PlayStation 4 та ПК можуть насолоджуватися абсолютно новим рівнем точності та довговічності. Офіційно ліцензоване для PlayStation 5 та Gran Turismo, гоночне кермо T-GT II забезпечує ключові переваги та реалістичні відчуття в GT Sport завдяки революційним технологіям, включаючи T-LIN, T-DCC та особливо T-DFB (3D-сприйняття ефекту Force Feedback).
T-AEC-Q: Довговічність
Щоб забезпечити максимальний рівень довговічності та якості протягом тривалого часу, T-GT II має абсолютно нову електронну конструкцію з друкованими платами, сертифікованими за стандартом AEC-Q, які використовуються в реальній автомобільній індустрії. Метою переробки внутрішніх компонентів, що використовуються в T-GT II від Thrustmaster, є задоволення потреб найбільш конкурентоспроможних гонщиків-експертів у світі, які використовують свої гоночні симулятори як реальні робочі інструменти — під час надзвичайно довгих тренувань та неймовірно інтенсивних змагань.
T-DCC: Точність
Керування дрифтом є обов'язковим для всіх гонщиків, яким потрібно ретельно контролювати занос автомобіля в поворотах. З огляду на це, в T-GT II використовується технологія, що дозволяє розраховувати криві дріфту в реальному часі (T-DCC), тим самим зберігаючи чутливість як керма, так і автомобіля в грі за будь-яких обставин. Вбудована функція T-DCC дозволяє водіям зосередити свою увагу на виконанні дуже точних рухів, щоб завжди бути на один-два кроки попереду в управлінні автомобілем.
T-RTF: Відповідальність
Система зворотного зв'язку в реальному часі (T-RTF) зменшує час розрахунку зворотного зв'язку, забезпечуючи миттєву реакцію. Ефекти зворотного зв'язку управляються вбудованим процесором в режимі реального часу. Це означає, що ці ефекти не залежать від самої гри, щоб уникнути будь-яких затримок у відгуку — і найкраще те, що це справедливо для всіх ігор, як на консолях, так і на ПК. Таким чином, фірмова технологія T-RTF від Thrustmaster дозволяє користувачам насолоджуватися ігровим процесом без жодних мертвих зон або затримок.
T-LIN: Лінійність
Гоночне колесо Thrustmaster T-GT II забезпечує ідеально лінійний ефект Force Feedback: сила, яку відчуває користувач, на 100% пропорційна силі, визначеній у грі. Поведінка автомобілів та умови на трасі відтворюються з точністю до дрібниць, із захоплюючим рівнем деталізації. Це дозволяє гонщикам передбачати та ефективніше реагувати на умови траси завдяки інформації, що передається через кермо. Це покращує розуміння користувачами свого водіння, допомагаючи їм бити рекорди та перемагати в перегонах.
T-40VE: Швидкість
40-ватний двигун гоночного колеса T-GT II вирізняється ідеально лінійним зворотним зв'язком і неймовірною швидкістю (динамічним крутним моментом) - від довгих затяжних поворотів до суперчутливих S-образних кривих. Цей потужний двигун забезпечує швидкість, необхідну для створення надзвичайно динамічних і потужних ефектів. Завдяки своїй швидкості, двигун також передає гонщикам швидші та сильніші реакції в реальному часі, посилені фірмовою технологією T-LIN від Thrustmaster.
T-DFB: Глибина
Багаторічна співпраця з Polyphony Digital призвела до створення глибоких відчуттів у рульовій колонці. Поєднання вдосконаленої системи зворотного зв'язку Force Feedback безщіткових електродвигунів з технологією Depth Feedback створює реалістичне 3D-сприйняття навколишнього середовища. Як доповнення до стандартної системи зворотного зв'язку Force Feedback, ця система покращує відчуття від водіння завдяки новому спектру ефектів, включаючи зчеплення з дорогою (зчеплення або пробуксовку) при недостатньому та надмірному русі, передачу маси, текстуру та нерівності дороги, підвіску та інші параметри, специфічні для кожного автомобіля та траси.
T-TURBO: Живлення
Цей зовнішній блок живлення забезпечує постійну потужність і величезну пікову потужність (400 Вт), щоб миттєво реагувати на надшвидкісні запити ігор — завдяки функції T-LIN і двигуну T-40VE під час таких ігрових фаз, як силовий дрифт або численні шикани. Тороїдальна форма блоку живлення оптимізує ефективність у порівнянні з тепловиділенням на 86%, а дизайн без ребер.
T-M.C.E.: Стабільність
Система Motor-Cooling-Embedded підтримує лінійність і динаміку потужного двигуна T-40VE. Завдяки технології T-M.C.E. двигун T-40VE управляє передачею та розсіюванням тепла більш ефективно, ніж будь-коли раніше. У двигуні T-40VE ця система охолодження розміщена в самому серці двигуна, в дуже обмеженому і закритому середовищі. Ця комбінація забезпечує постійну точність відтворення характеристик та ефектів T-GT II протягом навіть найдовших гоночних сесій, дозволяючи водіям відчути всю складність відчуттів.
T-F.O.C.: Контроль
Алгоритм T-F.O.C. з датчиками ефекту Холла: Запатентована технологія Thrustmaster з точністю визначає положення гоночного колеса і забезпечує неперевершену точність керування. Завдяки точності та використанню оптимізованого алгоритму F.O.C. двигун динамічно та швидко реагує на запити щодо збільшення крутного моменту, зменшуючи при цьому падіння потужності.