Важіль керування TWCS
- Технологія SMART: унікальна система направляючих з 80-мм ходом для ідеально плавного ковзання важеля керування – точність і комфорт.
- 5 (3) осей: 1 важіль керування + 2-вісний міні-джойстик + 1 перемикач керма напряму + 1 поворотна антена + роз'єм для опціонального 3-осного керма напряму TFRP (16-бітна вісь важеля керування=65635 значень; всі інші осі=1024 значень на кожній).
- 14 функціональних кнопок + 8-позиційний перемикач точки огляду: 2 4-позиційних перемикача + 3 кнопки + 1 2-позиційний слайдер + 1 міні-джойстик з кнопкою + 1 8-позиційний перемикач точки огляду.
- Ручний перемикач керма напряму з кутом 15° і рецентрірованіем.
- Роз'єм для зовнішнього керма напряму TFRP (купується окремо).
- Натяжна гвинт (на нижньому боці бази важеля): регулювання опору механізму SMART відповідно до побажань користувача.
- 1 міні-джойстик з нажімной кнопкою, який служить для керування висотою польоту і бриючим польотом в іграх космічної симуляції, а також для керування креном. Служить для вибору меню і підтвердження вибору.
- 1 коліщатко: зручне підтвердження налаштувань і керування радіоантени.
- Кріплення на кокпіті: 2 різьбових отвори M6 для фіксації на кокпіті + 4 гумові підкладки для ідеальної стійкості на столі або кокпіті.
Екосистема продуктів Thrustmaster для авіасімуляціі
- Даний продукт є частиною лінійки периферійних пристроїв для авіасімуляціі, які можуть бути використані в поєднанні один з одним. Це повна екосистема, що включає льотний джойстик FCS, важіль керування TWCS, поділений кермо напряму TFRP і панелі кокпіта MFD (Multi-Functional Display). Ці елементи підтримують спільну роботу як за допомогою вдосконаленого ПО програмування TARGET, так і без нього.
- Даний продукт розповсюджується не за ліцензією і не має в своєму розпорядженні будь-якого роду схваленням від компанії Microsoft Corporation.
ПО програмування TARGET
ПО Thrustmaster Advanced pRogramming Graphical EdiTor: комбінування з іншими пристроями Thrustmaster (розпізнаються як єдине USB-пристрій), а також завантаження і створення спеціальних профілів функцій для кожної гри.