Мережа MOYO приєдналася до акції «закривають маскою, а не в собі»
Національна мережа техніки і електроніки MOYO приєдналася до соціальної ініціативи МОМ (Міжнародної організації міграції) "закривається маскою, але не зачиняйтеся в собі».
Після завершення січневого локдауна, у всіх магазинах мережі розмістили тематичні постери, що нагадують відвідувачам надягати захисну маску і одночасно закликають не мовчати про психологічні проблеми.
Постери розмістили, щоб повідомити відвідувачам, що піклуватися треба не тільки про фізичне здоров'я, але і про емоційний стан, а в разі необхідності - звернутися за кваліфікованою допомогою фахівців.
"Віддалений режим роботи, нові виклики та нетипові завдання - з початку карантину ми всі зіткнулися з певними труднощами. Як до локдауна, так і після відновлення роботи магазинів мережі, ми піклуємося про безпеку і комфорт наших клієнтів: ретельно стежимо за дотриманням дистанції, при необхідності, забезпечуємо засобами індивідуального захисту і рекомендуємо використовувати безконтактний метод оплати. Ми вирішили приєдналися до такої ініціативи, щоб ще раз нагадати про важливість дотримання правил захисту під час пандемії і підкреслити, що турбота про психологічне здоров'я - не менш важливий аспект боротьби з COVID-19 "- відзначили в прес-службі компанії MOYO.
На інформаційних постерах вказано номер безкоштовної гарячої лінії МОМ 0800211444, де кожен може конфіденційно поспілкуватися з досвідченими психологами.
ПРО компанію:
MOYO - національна мережа магазинів техніки та електроніки. Інтернет -Магазин moyo.ua пропонує сервіс доставки ТОВАРІВ 24/7. Завдяки автоматизованій транспортної лінії, зі складу здійснюється видача товарів протягом 20 хвилин з моменту замовлення на сайті. Понад 3 млн відвідувачів щомісяця. Компанія дотримується закон України і підтримує всі превентивні дії щодо захисту населення від поширення вірусу COVID-19. Інтернет-магазин працює в посиленому режимі.