Київ
Серце всієї України!
Зв'язатися з нами
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO club
Укр Рус
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума
Кошик

Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.

Повернення/обмін товару

З MOYO обміняти або повернути — легко
 
 
Протягом 14 днів, якщо:
  • Товар не має слідів експлуатації;
  • Збережено товарний вид виробу та його комплектуючих;
  • Є в наявності документ, що підтверджує покупку – касовий/електронний чек або видаткова накладна;
  • Заводські пломби, захисні плівки на товарі збережені.
Щоб обміняти або повернути товар, візьми з собою:
У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде
  • Товар у повній комплектації;
  • Документ, що підтверджує покупку (касовий/електронний чек або видаткову накладну) ;
  • Гарантійний талон (за наявності);
  • Платіжна картка (за умови розрахунку за покупку карткою / для повернення коштів);
  • Документ, який засвідчує особу: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення.
На період карантину

Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».

 
Зверніть увагу

У разі відсутності роздрібного магазину MOYO в вашому місті, звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 507 800.

Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».

Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву та відправивши її нам.

Якщо у вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на refund@moyo.ua.

Є питання?
Виберіть зручний для вас месенджер для переходу в чат-бот