Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.
Повернення/обмін товару
- Товар не має слідів експлуатації;
- Збережено товарний вид виробу та його комплектуючих;
- Є в наявності документ, що підтверджує покупку – касовий/електронний чек або видаткова накладна;
- Заводські пломби, захисні плівки на товарі збережені.
- Товар у повній комплектації;
- Документ, що підтверджує покупку (касовий/електронний чек або видаткову накладну) ;
- Гарантійний талон (за наявності);
- Платіжна картка (за умови розрахунку за покупку карткою / для повернення коштів);
- Документ, який засвідчує особу: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення.
Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
У разі відсутності роздрібного магазину MOYO в вашому місті, звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 507 800.
Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву та відправивши її нам.
Якщо у вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на refund@moyo.ua.
- MOYO club
- Оплата і доставка
- Повернення/обмін товару
- Гарантійне обслуговування
- Кредит
- Мережа магазинів
- Контакти
- Статус замовлення
- Експерти MOYO
- Пропозиція для B2B партнерів
- Декларації та сертифікати
- Мої бонуси
- Акції в MOYO
- Цілодобовий магазин
- Послуга Trade-in
- Правова інформація
- Політика конфіденційності
- Угода користувача
- Публічна оферта