Компресор призначений для накачування шин легкових автомобілів, мотоциклів, квадроциклів і велосипедів.
Безперебійну роботу, швидкість і потужність компресора забезпечує двигун поршневого типу, надійність якого зумовлена обмоткою якоря зі 100% міді.
Контроль за тиском здійснюється за допомогою вбудованого манометра з 2 шкалами вимірювання: Bar і Psi. Компресор підключається до бортової мережі автомобіля через штекер прикурювача.
Особливості:
- Металевий поршень із кільцем-ущільнювачем із фторопласту.
- Алюмінієвий радіатор для збільшення тепловідведення.
- Підшипник серії 608Z у поршневій групі дасть змогу збільшити ресурс роботи.
- Штекер прикурювача з індикатором живлення і вбудованим запобіжником.
- Рекомендований для коліс розміром до R16.
- 2 набори адаптерів для спортінвентарю.
- Зручна сумка для транспортування і зберігання в комплекті.
Правила експлуатації:
- Перед під'єднанням дроту живлення компресора до гнізда прикурювача Вашого автомобіля переконайтеся, що перемикач встановлений у положення "О" (вимк.).
- Під'єднати штекер у гніздо прикурювача.
- З'єднайте конектор повітряного шланга із золотником колеса.
- За допомогою перемикача компресора встановити необхідний режим роботи компресора:
"Режим Стандартний" - встановіть перемикач компресора в положення "I" і поверніть регулювальне кільце манометра в крайнє праве положення. Коли необхідного тиску буде досягнуто, вимкніть компресор, встановивши перемикач у положення "0".
"Режим Автостоп" - встановіть перемикач компресора в положення "II" і за допомогою регулювального кільця манометра встановіть необхідний тиск. У момент, коли тиск у шині колеса досягне необхідного рівня, компресор автоматично відключиться. Візьміть до уваги, що в процесі накачування повітря через велику швидкість його подачі, абсолютно точний відлік його показати неможливо. Для отримання точних показань на мить припиніть роботу компресора.