9 грудня відбувся дев’ятий RAU SUMMIT — головна подія року в галузі роздрібної торгівлі, торговельної нерухомості та B2B сектору. Наша компанія вперше взяла в ній участь, але відразу з високої планки: генеральний директор MOYO Валентин Івакін був спікером панельної дискусії про те, як завоювати серце клієнта!
Валентин разом з Дмитром Деркачем («Планета Кіно», Pumpidup, IWIS), Ольгою Приходько (Synergy Construction), Маріанною Самсоновою (USUPSO Ukraine, O!Some) та Сергієм Петруком (Diodika) говорили про емоції в ритейлі та ділилися баченням про те, як стати lovemark, тобто, улюбленим брендом у сегменті.
У MOYO є своя стратегія щодо цього: вона полягає в тому, щоб передбачати потреби клієнтів, надавати over-сервіс та гарантувати надійність. І це підтвердила модераторка дискусії Олена Коронотова, експерт у галузі ритейлу. Вона розповіла про власний досвід покупок у нашому магазині MOYO 24/7, і звісно ж, цей досвід був п’ятизірковим! Ми врятували її від форс-мажору напередодні відрядження, коли вночі перед рейсом з’ясувалося, що техніка не працює. І тут став у нагоді наш унікальний цілодобовий магазин!
Наш контакт-центр також працює цілодобово. Ми першими запустили експрес-авіадоставку. Коли відбувся перший локдаун, зробили все, щоб наші клієнти могли отримувати замовлення незважаючи на нестабільну ситуацію та хаос. Ми повністю оновили наш сайт таким чином, щоб зробити онлайн-шопінг максимально комфортним. Компанія MOYO суттєво випереджає ринок і конкурентів та дає клієнтам більше, ніж вони очікують. Наша клієнтоцентричність підтверджується вдячними відгуками клієнтів, їх довірою та підтримкою в рейтингах, у яких ми беремо участь. І саме про це й йдеться, коли говорять про lovemark!