Київ
Серце всієї України!
0 800 507 800
Вам передзвонити?
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO обмін
  • MOYO club
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума

Класифікація парфумерії: 4 основні класи ароматів

Дата публікації: 27.11.2017 12:01
Дата оновлення: 27.11.2017 12:01

При виборі майбутнього парфуму людиною зазвичай керують його почуття стилю, власний смак і бюджет - хтось любить солодша, начебто Acqua Colonia Mandarine & Cardamom, а хтось віддасть перевагу зухвалі Salvador Dali Laguna, а хтось зовсім інші від цих. 

Кожному з споживчих «вимог» відповідають 4 парфумерних класу - мас-маркет, mastige, люксова і нішева парфумерія. Ринкове різноманітність дає можливість підібрати аромат навіть на будь-який смак і будь-який гаманець. Про все це - докладніше в статті.

 Парфуми мас-маркет на кожен день

Клас 1: парфумерія mass-market - на кожен день

Головна особливість парфумерії сегмента мас-маркет - доступність. Йдеться як про ціну (середня вартість одного флакона - 10-15 доларів), так і про «ареалі проживання» - придбати подібний аромат можна в супермаркетах, магазинах господарських товарів, іноді - навіть в переходах підземки.
 
Читайте також: Захищаємо красу або топ-поради для самих сонячних днів

Крім щодо невисокої ціни, парфумерія мас-маркет має й інші плюси - наприклад, тут ви практично не ризикуєте «нарватися» на підробку (недорогі аромати зовсім не вигідно фальсифікувати, адже тоді шахрай витратить набагато більше, ніж зможе заробити). 

 Парфуми на кожен день

Крім того, на ринку постійно з'являються новинки - відбувається це від того, що виробники можуть частіше оновлювати свої лінійки - таким чином, щорічно кожна фабрика випускає до 15 нових запахів.

Також існує окрема категорія мас-маркет духів, які своїм ароматом дуже нагадують люксові (наприклад, Dolce & Gabbana або Chloe). Не потрібно думати, що це підробка - і назва, і зовнішній вигляд, і навіть склад у таких парфумів відрізняються, а от запах - дуже схожий. Ідеальний варіант для тих, хто хоче не тільки модний аромат, але і трохи заощадити.

Клас 2: mastige-парфумерія: місток між мас-магазинів і люксом

Інакше парфумерію класу Mastige називають «містком» між мас-магазинів і люксовими ароматами. Така продукція знаходиться на клас вище тієї, що продається в супермаркетах і, хоча і коштує вже дорожче, все ще підходить для щоденного використання.

 Парфуми класу mastige - «місток» між мас-магазинів і люксом

В основному, в цей сегмент входять аромати, вироблені популярними брендами одягу (не плутати з модельними будинками) або знаменитості, наприклад, Антоніо Бандерас (Antonio Banderas SEDUCTION IN BLACK) і Крістіна Агілера. Часто на полицях магазинів можна зустріти парфуми від Mexx, Mango, United Colors of Benetton або Puma. Наприклад, окремою популярністю користується і туалетна вода S.Oliver Outstanding.

Як правило, парфумерія цього сегмента вже більш якісна, а на виробництво і оформлення витрачається більше сил і засобів.

Читайте також: Міф чи правда: 5 beauty-стереотипів про декоративну косметику

Клас 3: парфумерія класу" люкс" - для особливих випадків

Люксові аромати - наступна «сходинка» в ієрархії духів. Виробляються різними модними або ювелірними будинками - наприклад, Bvlgari. Зазвичай такі аромати стоять на порядок дорожче - ціна обумовлена ​​такими факторами, як:

  • Дорожнеча інгредієнтів. Для люксової парфумерії використовують тільки натуральні складові, в тих випадках, коли їх потрібно замінити синтетичними (наприклад, з метою збереження навколишнього середовища) - за якістю вони не поступаються натуральним.
  • Складність композиції. Над ароматом працює один або навіть кілька парфумерів, а композиція - виводиться досить довгий час. Крім того, люксові парфуми довше відстоюються і мають більш складний склад - тому звучать і носяться довше. 
  • Якість упаковки - міцний картон упаковки, тиснення і малюнки, химерна форма флакона і високі вимоги до виготовлення скла і всіх елементів бутилька - все це також впливає на ціну підсумкового продукту.
  • Реклама - для продакшена люксових духів часто знімають окремі рекламні компанії, для яких спеціально запрошують голлівудських знаменитостей, артистів або спортсменів.

Примітка: не варто думати, що ціна люксових духів завищена невиправдано - ціна насправді відповідає якості.

 Люкс - якісні, модні і дорогі аромати

Клас 4: нишевая парфумерія - вибір гурманів

Так звана селективна парфумерія не розрахована на «масового» користувача і виготовляється в строго обмежених кількостях. Якщо туалетну воду Gian Marco Venturi можна придбати в магазині, то нішеві аромати не просто випускаються невеликою партією, але навіть створюються персонально для свого майбутнього носія. Створення подібної композиції - справжня творчість і алхімія для парфумера, а клієнтам іноді навіть доводиться ставати в чергу, щоб отримати заповітний бутилек.

Читайте також: 8 корисних звичок для ідеальної шкіри навколо очей

Напевно, не варто навіть дивуватися тому, що ціни на подібні аромати можна назвати дешевими (мінімум починається від 1000 доларів, а максимум досягають 20-ти і вище). Не відстає і якість - через рідкість партії нішевого парфуму творці концентруються на якості продукту, а не на розробці рекламної кампанії, як могло б бути у випадку з Antonio Banderas SPIRIT MAN або S.Oliver Outstanding. 

 Нішевий парфум - аромат, який є тільки у вас

Так, наприклад, інгредієнти для парфуму доставляють навіть з Африки або Індонезії, а ось флакон нішевого парфуму буде нехитрим і класичним. Виняток становить пара-трійка парфумерів на кшталт Мартіни Мікаллеф, які додатково працюють, щоб вручну прикрасити флакони розписами і кристалами Сваровськи. За дизайном схожі на Marina de Bourbon L`Or de Marina, а обзавестися таким флакончиком можна в спеціальних бутиках.

Читайте також: 10 практичних порад від візажиста: як вибрати декоративну косметику

Що таке брендовий і селективна парфумерія?

Практично вся парфумерія (за винятком хіба що мас-маркету) умовно ділиться на два класи: брендовий і селективну:

  • Брендова парфумерія - це духи, створені певним брендом - найчастіше це окремі модні будинки (наприклад, Dolce & Gabbana). Такі парфуми належать до класу люкс, знаходяться у всіх на слуху (за рахунок рекламних кампаній з голлівудськими знаменитостями) і випускаються досить об'ємними партіями - по 1000-3000 флаконів. 
  • Селективна парфумерія - це такі аромати, які створюються дуже ексклюзивним тиражем (близько 400-500 флаконів), а то і зовсім за індивідуальним замовленням. Структура такого парфуму відрізняється особливою складністю і неповторністю, а сировина - якістю, натуральністю і незвичністю поєднань (наприклад, якимись грибами з шампанським або замороженої деревиною). Коштують такі парфуми дуже дорого, зате носити їх - шик і задоволення!

 Селективна парфумерія підкреслить вашу індивідуальність

Як правило, і брендову, і селективну парфумерію намагаються використовувати для особливих і вишуканих випадків - такі аромати часто занадто розкішні для щоденного використання, але відмінно підходять для «виходу в світ» - наприклад, в театр або на звану вечерю.

Читайте також: Стильні, сміливі і хвилюючі: трендові укладання і відтінки 2017 року

Не варто гнатися за віяннями моди - вибирайте парфуми керуючись власним смаком. Перед покупкою радять нанести духи - наприклад, на зап'ясті - і паплюжити протягом дня. Якщо запах подобається, не дратує і не починає «тиснути», і ви самі насолоджуєтеся - сміливо купуйте флакон!

І не важливо, чи буде це бульбашка з мас-маркету або розрекламований люксовий аромат - при виборі духів, особливо щоденних, не варто дивитися на ціну і рекламу - головне, щоб духи подобалися. Якщо парфум підійшов і розкрився на шкірі, він однозначно прикрасить володаря і стане частинкою стилю!

Дивіться відео: Як правильно вибирати парфуми?

Коментарі
Залиште коментар