Київ
Серце всієї України!
0 800 507 800
Вам передзвонити?
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO обмін
  • MOYO club
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума
Кошик

Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.

Чому не відправляються СМС з телефону: 7 кроків для вирішення проблеми

Дата публікації: 21.12.2021 11:46
Дата оновлення: 23.11.2023 13:53

До вашої уваги гайд про те, як виявити основні причини збоїв та шляхи вирішення проблем. Наприклад: перевірка стану рахунку, налаштування СМС-центру, оновлення ПЗ та скидання даних для гаджетів під керуванням ОС Android та iOS.

Не отправляются СМС с телефона

Чому не надсилаються СМС з телефону Android та iOS

Часто гаджет не надсилає SMS через банальну відсутність грошей на рахунку. Оператор мобільного зв`язку неспроможний списати потрібну суму з рахунку абонента, тому апарат видає помилку. Цю проблему вирішити найлегше – замовленням додаткового пакету послуг або поповненням.

Але виникають і куди складніші ситуації. Наприклад, телефон завантажив та встановив оновлення, що вплинули на стандартні налаштування. У такому разі номер СМС-центру оператора часто стирається та замінюється на неправильний. Тоді може знадобитися його коригування.

Або виникають проблеми з відправкою СМС після того, як мобільник падав і отримав пошкодження. Контакти слотів СІМ-карти досить тендітні, при сильному струсі можуть зламатися. У такому разі вирішити проблему самостійно, без відвідування ремонтної майстерні буде дуже складно.

Читайте: Темна тема Gmail для комп`ютера, iOS та Android: 3 способи активувати

Що робити, якщо не надсилаються СМС: алгоритм дій

Насамперед спробуйте перезавантажити телефон. Буває, що при тривалій експлуатації без перезавантаження переповнюється кеш-пам`ять гаджета. Відновити нормальне функціонування допомагає перезапуск програми.

Далі слід переконатися, що телефон перебуває у зоні дії мережі. Про рівень сигналу повідомляє індикатор у верхньому кутку екран. Чим більше поділок заповнено — тим кращий прийом та стабільніший зв`язок.

Индикация сигнала оператора мобильной связи

Якщо зі зв`язком все добре, варто перевірити стан рахунку та переконатися в наявності доступних для зняття коштів.

Перевірте свій чорний список та видаліть заблокований номер. Звірте, чи правильно написано номер адресата. Перед основними цифрами напишіть код країни (для України «+38»). Повторіть спробу надіслати СМС.

Якщо все одно не вдалося надіслати, в наступному кроці переконайтеся, що безпомилково написали нумерацію SMS-центру в налаштуваннях телефону. Знайти точну комбінацію можна на сайті оператора або в додатку.

Якщо все зазначено правильно, а питання не вирішилося, настав час переходити до розгляду складніших варіантів.

  1. Спробуйте витягнути SIM-карту зі слота та вставити її назад. Знову перезавантажте гаджет. Можливо, карта змістилася, тому виникає помилка.
  2. Якщо телефон падав або побував у воді, після чого виникли труднощі з відправкою СМС або прийомом дзвінків, слід звернутися до сервісного центру. Пошкодження контактів цілком можливо навіть за візуальної відсутності механічних поломок.
  3. Під'єднайтеся до стабільної мережі Wi-Fi та перевірте наявність оновлень. Іноді розробники ПЗ дізнаються про наявність багів у версіях прошивок лише з фідбеку користувачів. У такому випадку випускається додатковий пакет програм, які виправляють допущені помилки або недоробки.
  4. Перевірте та скасуйте всі заборони програми повідомлень. Відкрийте всі доступи. Налаштування доступу підпрограми «Повідомлення» здійснюється через меню керування програмами, у пункті "Дозволи програм" або в "Диспетчері дозволів".
  5. Якщо жодна з виконаних дій не дала потрібного ефекту, можна скинути дані мережі або звернутися до контактного центру оператора.

Почнемо з найлегших і найпростіших шляхів усунення проблем.

Цікава стаття: Хонор або Ксяомі MI 9T – що краще: 5 порівнянь

Як перевірити баланс на рахунку мобільного телефону

Якщо телефон добре ловить сигнал, перевірити стан рахунку абонент може трьома способами. Покрокова послідовність дій описана у таблиці:

Оператор
USSD-запит (після введення комбінації потрібно натиснути кнопку виклику) Контактний центр оператора (дотримуйтесь вказівок голосового меню) Додаток
(завантажити можна на AppStore та Google Play)
Kyivstar *111#- перевірка балансу основного рахунку 466 «Мій Київстар» — стан рахунку відображається на головній сторінці програми
 
*159#- бонуси пакетів СМС
Lifecell (Life) *111#- перевірка рахунку 5433 "Мій lifecell" – баланс виводиться в головному екрані програми
 
*121#— залишок пакетів послуг
Vodafone (колишній МТС) *101#— для абонентів із передплаченим тарифом 111 My Vodafone — відображено на основній сторінці утиліти
 
*110*10#— для абонентів на контрактній основі

Власники смартфонів значно спростять собі доступ до керування номером, відстеження балансу та поповнення рахунку, встановивши фірмове прграмне забезпечення оператора. Власникам кнопкового телефону простіше буде скористатися USSD-кодом.

На офіційних сайтах операторів та у фірмових додатках поповнити рахунок можна без комісії, за допомогою банківської картки.

Проблеми зі слотом SIM-картки

Якщо переконалися, що проблема з відправкою СМС полягає не у відсутності коштів на рахунку, новому програмному забезпеченні, збої оператора або тимчасової втрати сигналу, тоді слід подумати про можливі пошкодження контактів.

Насамперед спробуйте дістати СІМ-карту зі слота та встановити її назад. Якщо телефон підтримує можливість встановлення кількох SIM-карток, поміняйте їх місцями. Можливо, що контакти окислилися чи стерлися. Така проблема виникає при частій зміні гаджетів або тривалій експлуатації.

Якщо карту перед встановленням у гаджет обрізали вручну, також можливий варіант пошкодження контактів. У такому разі рекомендовано замінити СІМ-картку в сервісному центрі оператора.

Телефон и разные СИМ-карты

Джерелом неприємностей можуть стати навіть незначні падіння або сильний трясіння телефону. Зовнішні ознаки можуть не з`явитися, а ось внутрішні пошкодження діагностувати значно складніше.

Якщо ваш гаджет часто втрачає зв`язок з вежами оператора, а знайомі та колеги скаржаться на неможливість додзвонитися за відсутності об`єктивних причин – зверніться до ремонтної майстерні. Фахівці можуть відновити пошкоджені контакти, і проблему зі слотом та прийомом сигналу буде вирішено.

Перевірка номера SMS-центру та коригування на Android

Щоб перевірити, чи правильно введено в налаштуваннях номер СМС-центру на телефоні під керівництвом ОС Android, необхідно:

  • відкрити головне меню налаштувань,
  • перейти у вкладку «Додатки»,
  • відкрити пункт «Системні програми»,
  • вибрати програму «Повідомлення»,
  • знайти «Розширені налаштування»,
  • у спливаючому вікні з`явиться номер SMSC-центру.

Кожна з компаній мобільного зв`язку має свій номер.

Оператор
Номер SMSC
Kyivstar 380 672021 111
Lifecell (Life) 380 639 010 000
Vodafone (МТС) 38 050 000 501

Спростити пошуки необхідних налаштувань допоможе коротка комбінація *#*#4636#*#*. У телефоні відкривається режим тестування. «Інформація про телефон 1» – це перша встановлена SIM-картка, відповідно 2 – друга.

У полі внизу екрана, навпроти напису SMSC, вносимо номер СМС-центру оператора та натискаємо кнопку "Оновити". Після внесення змін слід перезавантажити телефон і повторити спробу надіслати текстове повідомлення.

Ця ж вкладка дозволяє протестувати рівень сигналу мережі та Wi-Fi приймача.

На замітку: Порівняння Samsung Galaxy S9 та Apple iPhone 8 Plus за 6 параметрами

Скидання даних на iOS

Власникам iPhone доступні кілька варіантів вирішення проблеми.

  1. Перший дозволяє повністю відключити службу iMessage. Спосіб радикальний, але дієвий.
  2. Другий варіант більш гнучкий — дозволяє за відсутності стабільного Інтернету надсилати повідомлення як звичайні текстові SMS.

Щоб потрапити в потрібне меню, відкриваємо пункт «Налаштування», переходимо до вкладки «Повідомлення» і у вікні виставляємо повзунки на потрібні значення. Також слід вимкнути можливість надсилання повідомлень з інших пристроїв.

Система iOS дозволяє користувачеві переглянути чи редагувати номери СМС-центрів. Ці дані iPhone одержує від оператора автоматично. Але користувачеві доступна функція скидання налаштувань мережі.

Здійснити цю дію можна в меню «Налаштування»:

  • переходимо до пункту «Основні» та вибираємо «Скидання»,
  • на екрані з`являється перелік доступних дій,
  • вибираємо пункт "Скидання налаштувань мережі".

Як на Андроїд, так і на iOS до операції повного скидання даних та відновлення заводських налаштувань варто вдаватися у крайньому випадку. Щоб не втратити важливу інформацію, краще звернутися по допомогу до професіоналів.

Корисна стаття: Як перенести контакти з айфона на айфон – 2 легкі способи

Пробуємо надіслати повідомлення пізніше

Після проведення будь-яких серйозних маніпуляцій телефон варто перезавантажувати.

  1. По-перше, це дозволить програмному забезпеченню перезапуститися із застосуванням нових налаштувань.
  2. По-друге, деякі служби без перезапуску системи можуть просто проігнорувати отримані від користувача установки.

Варто врахувати, що оператори теж мають технічні збої в обслуговуванні мережі. Не поспішайте подумки списувати свій телефон в брухт. Зачекайте кілька хвилин і спробуйте знову надіслати текстове повідомлення.

Набор и отправка СМС

Якщо проблему вирішити власними силами не вдається, сміливо вирушайте за допомогою до менеджерів з обслуговування мережі. Вони працюють у авторизованих точках обслуговування користувачів постачальника послуг мобільного зв`язку.

Звертаємось за допомогою до професіоналів сервісних центрів

Консультацію з налаштування гаджетів для надсилання SMS-повідомлень можна отримати телефоном, через USSD-запит, на офіційних ресурсах операторів або авторизованих точках сервісного обслуговування.

Для абонентів Vodafone

Отримати детальні інструкції можна, звернувшись на короткий номер 111 (або 800 400 111 з будь-якого стаціонарного телефону). Дзвінки у межах України безкоштовні. Після набору номера виконуйте вказівки голосового меню.

Необхідні налаштування надійдуть у SMS у відповідь на запит абонента. Для встановлення потрібних параметрів користувачеві достатньо зберегти отримане повідомлення.

Можна використовувати USSD код *120#. Або відправити СМС на номер 620 із повідомленням: Інфо/Info/Інфо.

Знайти найближчу точку налаштування програм та послуг можна на офіційному сайті оператора. Переходимо з головної сторінки до пункту "Підтримка", далі – "Знайти магазин". Вводимо назву свого міста. На карті відображаються всі доступні точки оператора.

Абонентам «Київстар»

Постачальник послуг мобільного зв`язку не балує своїх користувачів можливістю замовити автоматичні налаштування за допомогою SMS або USSD-запитів. Отримати кваліфіковану допомогу можна в онлайн-чаті на сайті компанії або у додатку.

Звернувшись за номером 466 (з мобільного) або 0800300466 для стаціонарних апаратів, користувач також отримає необхідну допомогу.

Знайти центри обслуговування клієнтів можна на web-ресурсі Kyivstar. Переходимо в розділ «Центри обслуговування та магазини». Вибираємо потрібне місто зі списку або вводимо назву у поле пошуку.

Для користувачів Lifecell

Отримати консультацію для усунення проблем з відправкою SMS абонентам «Лайф» можна у додатку, випущеному оператором зв`язку, зателефонувавши на номер 5433. Для стаціонарних апаратів – 800 205 433.

На сайті постачальника мобільних послуг працює онлайн-чат для спілкування з консультантами та детальна служба підтримки.

Знайти найближчий сервісний центр можна за номером 545. У футері офіційного ресурсу оператора вказана сторінка пошуку магазинів компанії, в яких надається підтримка користувачам.

Отже, підсумуємо. Перед тим, як з головою поринути у налаштування свого гаджета, почніть з азів: перевірки чорного списку абонентів, правильності внесення номера телефону та стану рахунку. У багатьох користувачів мобільних мереж проблеми з надсиланням СМС вирішуються саме на цих етапах.

Ретельно перевірте обмеження та доступи до програми повідомлень. Виберіть рекомендовані параметри або скиньте установки мережі.

Перевірте та вкажіть правильний номер SMS-центру постачальника послуг. Завантажте та встановіть останні оновлення серверного програмного забезпечення. Після внесення змін перезавантажуйте гаджет.

Якщо проблеми зі зв`язком виникли після, на перший погляд, незначного ушкодження, зверніться до майстрів з ремонту апаратів.

Підтримка користувачів у різних постачальників послуг мобільного зв`язку
Оператор Налаштування SMS через USSD-запити Короткий номер для абонентів Запит налаштувань по СМС Фірмовий додаток
«Київстар» ні 466 ні крос-платформний
"Лайф" ні 5433 ні крос-платформний
«Водафон» *120# 111 620 крос-платформний

Допомогу в налаштуванні послуги оператори надають різним способом. Але якщо виправити помилку так і не вдається, зверніться за допомогою до професіоналів.

Бажаємо вам менше прикрих проблем з улюбленими гаджетами і лише приємного спілкування!

Корисна інформація: Як встановити WhatsApp і Viber на планшет: інструкція зі встановлення 2 популярних месенджерів

Коментарі
Залиште коментар
Останні новини