До вашої уваги гайд про те, як виявити основні причини збоїв та шляхи вирішення проблем. Наприклад: перевірка стану рахунку, налаштування СМС-центру, оновлення ПЗ та скидання даних для гаджетів під керуванням ОС Android та iOS.
Чому не надсилаються СМС з телефону Android та iOS
Часто гаджет не надсилає SMS через банальну відсутність грошей на рахунку. Оператор мобільного зв`язку неспроможний списати потрібну суму з рахунку абонента, тому апарат видає помилку. Цю проблему вирішити найлегше – замовленням додаткового пакету послуг або поповненням.
Але виникають і куди складніші ситуації. Наприклад, телефон завантажив та встановив оновлення, що вплинули на стандартні налаштування. У такому разі номер СМС-центру оператора часто стирається та замінюється на неправильний. Тоді може знадобитися його коригування.
Або виникають проблеми з відправкою СМС після того, як мобільник падав і отримав пошкодження. Контакти слотів СІМ-карти досить тендітні, при сильному струсі можуть зламатися. У такому разі вирішити проблему самостійно, без відвідування ремонтної майстерні буде дуже складно.
Читайте: Темна тема Gmail для комп`ютера, iOS та Android: 3 способи активувати
Що робити, якщо не надсилаються СМС: алгоритм дій
Насамперед спробуйте перезавантажити телефон. Буває, що при тривалій експлуатації без перезавантаження переповнюється кеш-пам`ять гаджета. Відновити нормальне функціонування допомагає перезапуск програми.
Далі слід переконатися, що телефон перебуває у зоні дії мережі. Про рівень сигналу повідомляє індикатор у верхньому кутку екран. Чим більше поділок заповнено — тим кращий прийом та стабільніший зв`язок.
Якщо зі зв`язком все добре, варто перевірити стан рахунку та переконатися в наявності доступних для зняття коштів.
Перевірте свій чорний список та видаліть заблокований номер. Звірте, чи правильно написано номер адресата. Перед основними цифрами напишіть код країни (для України «+38»). Повторіть спробу надіслати СМС.
Якщо все одно не вдалося надіслати, в наступному кроці переконайтеся, що безпомилково написали нумерацію SMS-центру в налаштуваннях телефону. Знайти точну комбінацію можна на сайті оператора або в додатку.
Якщо все зазначено правильно, а питання не вирішилося, настав час переходити до розгляду складніших варіантів.
- Спробуйте витягнути SIM-карту зі слота та вставити її назад. Знову перезавантажте гаджет. Можливо, карта змістилася, тому виникає помилка.
- Якщо телефон падав або побував у воді, після чого виникли труднощі з відправкою СМС або прийомом дзвінків, слід звернутися до сервісного центру. Пошкодження контактів цілком можливо навіть за візуальної відсутності механічних поломок.
- Під'єднайтеся до стабільної мережі Wi-Fi та перевірте наявність оновлень. Іноді розробники ПЗ дізнаються про наявність багів у версіях прошивок лише з фідбеку користувачів. У такому випадку випускається додатковий пакет програм, які виправляють допущені помилки або недоробки.
- Перевірте та скасуйте всі заборони програми повідомлень. Відкрийте всі доступи. Налаштування доступу підпрограми «Повідомлення» здійснюється через меню керування програмами, у пункті "Дозволи програм" або в "Диспетчері дозволів".
- Якщо жодна з виконаних дій не дала потрібного ефекту, можна скинути дані мережі або звернутися до контактного центру оператора.
Почнемо з найлегших і найпростіших шляхів усунення проблем.
Цікава стаття: Хонор або Ксяомі MI 9T – що краще: 5 порівнянь
Як перевірити баланс на рахунку мобільного телефону
Якщо телефон добре ловить сигнал, перевірити стан рахунку абонент може трьома способами. Покрокова послідовність дій описана у таблиці:
Оператор
|
USSD-запит (після введення комбінації потрібно натиснути кнопку виклику) | Контактний центр оператора (дотримуйтесь вказівок голосового меню) | Додаток |
(завантажити можна на AppStore та Google Play) | |||
Kyivstar | *111#- перевірка балансу основного рахунку | 466 | «Мій Київстар» — стан рахунку відображається на головній сторінці програми |
*159#- бонуси пакетів СМС | |||
Lifecell (Life) | *111#- перевірка рахунку | 5433 | "Мій lifecell" – баланс виводиться в головному екрані програми |
*121#— залишок пакетів послуг | |||
Vodafone (колишній МТС) | *101#— для абонентів із передплаченим тарифом | 111 | My Vodafone — відображено на основній сторінці утиліти |
*110*10#— для абонентів на контрактній основі |
Власники смартфонів значно спростять собі доступ до керування номером, відстеження балансу та поповнення рахунку, встановивши фірмове прграмне забезпечення оператора. Власникам кнопкового телефону простіше буде скористатися USSD-кодом.
На офіційних сайтах операторів та у фірмових додатках поповнити рахунок можна без комісії, за допомогою банківської картки.
Проблеми зі слотом SIM-картки
Якщо переконалися, що проблема з відправкою СМС полягає не у відсутності коштів на рахунку, новому програмному забезпеченні, збої оператора або тимчасової втрати сигналу, тоді слід подумати про можливі пошкодження контактів.
Насамперед спробуйте дістати СІМ-карту зі слота та встановити її назад. Якщо телефон підтримує можливість встановлення кількох SIM-карток, поміняйте їх місцями. Можливо, що контакти окислилися чи стерлися. Така проблема виникає при частій зміні гаджетів або тривалій експлуатації.
Якщо карту перед встановленням у гаджет обрізали вручну, також можливий варіант пошкодження контактів. У такому разі рекомендовано замінити СІМ-картку в сервісному центрі оператора.
Джерелом неприємностей можуть стати навіть незначні падіння або сильний трясіння телефону. Зовнішні ознаки можуть не з`явитися, а ось внутрішні пошкодження діагностувати значно складніше.
Якщо ваш гаджет часто втрачає зв`язок з вежами оператора, а знайомі та колеги скаржаться на неможливість додзвонитися за відсутності об`єктивних причин – зверніться до ремонтної майстерні. Фахівці можуть відновити пошкоджені контакти, і проблему зі слотом та прийомом сигналу буде вирішено.
Перевірка номера SMS-центру та коригування на Android
Щоб перевірити, чи правильно введено в налаштуваннях номер СМС-центру на телефоні під керівництвом ОС Android, необхідно:
- відкрити головне меню налаштувань,
- перейти у вкладку «Додатки»,
- відкрити пункт «Системні програми»,
- вибрати програму «Повідомлення»,
- знайти «Розширені налаштування»,
- у спливаючому вікні з`явиться номер SMSC-центру.
Кожна з компаній мобільного зв`язку має свій номер.
Оператор
|
Номер SMSC |
---|---|
Kyivstar | 380 672021 111 |
Lifecell (Life) | 380 639 010 000 |
Vodafone (МТС) | 38 050 000 501 |
Спростити пошуки необхідних налаштувань допоможе коротка комбінація *#*#4636#*#*. У телефоні відкривається режим тестування. «Інформація про телефон 1» – це перша встановлена SIM-картка, відповідно 2 – друга.
У полі внизу екрана, навпроти напису SMSC, вносимо номер СМС-центру оператора та натискаємо кнопку "Оновити". Після внесення змін слід перезавантажити телефон і повторити спробу надіслати текстове повідомлення.
Ця ж вкладка дозволяє протестувати рівень сигналу мережі та Wi-Fi приймача.
На замітку: Порівняння Samsung Galaxy S9 та Apple iPhone 8 Plus за 6 параметрами
Скидання даних на iOS
Власникам iPhone доступні кілька варіантів вирішення проблеми.
- Перший дозволяє повністю відключити службу iMessage. Спосіб радикальний, але дієвий.
- Другий варіант більш гнучкий — дозволяє за відсутності стабільного Інтернету надсилати повідомлення як звичайні текстові SMS.
Щоб потрапити в потрібне меню, відкриваємо пункт «Налаштування», переходимо до вкладки «Повідомлення» і у вікні виставляємо повзунки на потрібні значення. Також слід вимкнути можливість надсилання повідомлень з інших пристроїв.
Система iOS дозволяє користувачеві переглянути чи редагувати номери СМС-центрів. Ці дані iPhone одержує від оператора автоматично. Але користувачеві доступна функція скидання налаштувань мережі.
Здійснити цю дію можна в меню «Налаштування»:
- переходимо до пункту «Основні» та вибираємо «Скидання»,
- на екрані з`являється перелік доступних дій,
- вибираємо пункт "Скидання налаштувань мережі".
Як на Андроїд, так і на iOS до операції повного скидання даних та відновлення заводських налаштувань варто вдаватися у крайньому випадку. Щоб не втратити важливу інформацію, краще звернутися по допомогу до професіоналів.
Корисна стаття: Як перенести контакти з айфона на айфон – 2 легкі способи
Пробуємо надіслати повідомлення пізніше
Після проведення будь-яких серйозних маніпуляцій телефон варто перезавантажувати.
- По-перше, це дозволить програмному забезпеченню перезапуститися із застосуванням нових налаштувань.
- По-друге, деякі служби без перезапуску системи можуть просто проігнорувати отримані від користувача установки.
Варто врахувати, що оператори теж мають технічні збої в обслуговуванні мережі. Не поспішайте подумки списувати свій телефон в брухт. Зачекайте кілька хвилин і спробуйте знову надіслати текстове повідомлення.
Якщо проблему вирішити власними силами не вдається, сміливо вирушайте за допомогою до менеджерів з обслуговування мережі. Вони працюють у авторизованих точках обслуговування користувачів постачальника послуг мобільного зв`язку.
Звертаємось за допомогою до професіоналів сервісних центрів
Консультацію з налаштування гаджетів для надсилання SMS-повідомлень можна отримати телефоном, через USSD-запит, на офіційних ресурсах операторів або авторизованих точках сервісного обслуговування.
Для абонентів Vodafone
Отримати детальні інструкції можна, звернувшись на короткий номер 111 (або 800 400 111 з будь-якого стаціонарного телефону). Дзвінки у межах України безкоштовні. Після набору номера виконуйте вказівки голосового меню.
Необхідні налаштування надійдуть у SMS у відповідь на запит абонента. Для встановлення потрібних параметрів користувачеві достатньо зберегти отримане повідомлення.
Можна використовувати USSD код *120#. Або відправити СМС на номер 620 із повідомленням: Інфо/Info/Інфо.
Знайти найближчу точку налаштування програм та послуг можна на офіційному сайті оператора. Переходимо з головної сторінки до пункту "Підтримка", далі – "Знайти магазин". Вводимо назву свого міста. На карті відображаються всі доступні точки оператора.
Абонентам «Київстар»
Постачальник послуг мобільного зв`язку не балує своїх користувачів можливістю замовити автоматичні налаштування за допомогою SMS або USSD-запитів. Отримати кваліфіковану допомогу можна в онлайн-чаті на сайті компанії або у додатку.
Звернувшись за номером 466 (з мобільного) або 0800300466 для стаціонарних апаратів, користувач також отримає необхідну допомогу.
Знайти центри обслуговування клієнтів можна на web-ресурсі Kyivstar. Переходимо в розділ «Центри обслуговування та магазини». Вибираємо потрібне місто зі списку або вводимо назву у поле пошуку.
Для користувачів Lifecell
Отримати консультацію для усунення проблем з відправкою SMS абонентам «Лайф» можна у додатку, випущеному оператором зв`язку, зателефонувавши на номер 5433. Для стаціонарних апаратів – 800 205 433.
На сайті постачальника мобільних послуг працює онлайн-чат для спілкування з консультантами та детальна служба підтримки.
Знайти найближчий сервісний центр можна за номером 545. У футері офіційного ресурсу оператора вказана сторінка пошуку магазинів компанії, в яких надається підтримка користувачам.
Отже, підсумуємо. Перед тим, як з головою поринути у налаштування свого гаджета, почніть з азів: перевірки чорного списку абонентів, правильності внесення номера телефону та стану рахунку. У багатьох користувачів мобільних мереж проблеми з надсиланням СМС вирішуються саме на цих етапах.
Ретельно перевірте обмеження та доступи до програми повідомлень. Виберіть рекомендовані параметри або скиньте установки мережі.
Перевірте та вкажіть правильний номер SMS-центру постачальника послуг. Завантажте та встановіть останні оновлення серверного програмного забезпечення. Після внесення змін перезавантажуйте гаджет.
Якщо проблеми зі зв`язком виникли після, на перший погляд, незначного ушкодження, зверніться до майстрів з ремонту апаратів.
Підтримка користувачів у різних постачальників послуг мобільного зв`язку
|
||||
---|---|---|---|---|
Оператор | Налаштування SMS через USSD-запити | Короткий номер для абонентів | Запит налаштувань по СМС | Фірмовий додаток |
«Київстар» | ні | 466 | ні | крос-платформний |
"Лайф" | ні | 5433 | ні | крос-платформний |
«Водафон» | *120# | 111 | 620 | крос-платформний |
Допомогу в налаштуванні послуги оператори надають різним способом. Але якщо виправити помилку так і не вдається, зверніться за допомогою до професіоналів.
Бажаємо вам менше прикрих проблем з улюбленими гаджетами і лише приємного спілкування!
Корисна інформація: Як встановити WhatsApp і Viber на планшет: інструкція зі встановлення 2 популярних месенджерів