За інформацією The Journal, за допомогою такого девайса можна буде записувати короткі відеоролики «від першої особи», використовуючи впроваджену камеру з кутом огляду приблизно 115 градусів (так, майже як у нашого ока!). Щоб почати запис, досить натиснути на акуратну кнопку, розташовану на корпусі очок. Максимальний час запису - 30 секунд, але розробники обіцяють, що для повноцінної роботи вистачить і 10 сек.
Ролики виходять з округленими краями, мабуть, творці спробували зімітувати те, як ми бачимо навколишній світ на власні очі. Знявши відео, можна відразу відправити його собі на смартфон і розшарити по соцмережах. До речі, в додатку Snapchat для цього виду контенту навіть з'явився окремий спеціалізований розділ!
В окуляри, крім самої камери, розробники впровадили модулі Bluetooth і Wi-Fi, щоб зв'язати їх зі смартфоном на iOS або Android (головне, щоб на девайсе був попередньо встановлений Snapchat-месенджер). У продаж окуляри надходять в трьох колірних рішеннях: кораловому, бірюзовому і класичним чорному. Ціна поки становить $ 129, але не виключено подорожчання.
До речі, за часом зі стартом продажів співпала ще одна подія - зміна назва всієї корпорації на Snap Inc. І це, звичайно, не випадковість. Таким способом компанія ознаменувала розширення свого поля діяльності і намір займатися не тільки мессенджерами, але і гаджетами. Представники Snap Inc заявляють, що філософія компанії полягає в переосмисленні та поліпшенні можливостей людського спілкування.