Skullcandy (правильно говорити «Скалкенді») – це стартап початку 2000-х, з часом перетворився на компанію з багатомільйонним обігом. Засновником компанії став Рік Олден, відомий гірськолижник і сноубордист, один із засновників компанії National Snowboard Inc (NSI), яка займалася організацією та розкруткою змагань зі сноубордингу на території США. Хоча Олден і його патнеров Джим Гарднер не винайшли сноубординг, вони перетворили і просунули його. Більш того: завдяки їхнім старанням, сноубординг став цілою індустрією, а не просто однією з примх молодіжної культури.
У 2003 році Рік Олден вирішив створити бренд Skullcandy, згодом одержав всесвітнє визнання. Продукція компанії відрізняється незвичайним дизайном і безліччю колірних рішень, а її гасло «приєднатися до аудіореволюціі» став чи не приказкою в середовищі американської молоді. Поряд з якісним звуком основною перевагою навушників Skullcandy стала наявність великої кількості нестандартних дизайнерських рішень, які на тлі похмурих чорних навушників конкурентів. В результаті Skullcandy швидко стала третьою за величиною компанією, що продає навушники на ринку США. У 2005 році її річні продажі склали $ 1,3 млн., Тоді як в рейтингу 2009 року цей показник збільшився до $ 100 млн.
Skullcandy відома тим, що спонсорує відомих сноубордистів, лижників, скейтбордистів та інших представників екстремальних видів спорту. Також компанія випустила навушники за участю відомих реперів Jay-Z і Snopp Dogg.