Київ
Серце всієї України!
Зв'язатися з нами
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO club
Укр Рус
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума
Кошик

Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.

У мережі MOYO стартує продаж навушників Skullcandy

Дата публікації: 06.07.2015 00:00
Дата оновлення: 06.07.2015 00:00

Skullcandy (правильно говорити «Скалкенді») – це стартап початку 2000-х, з часом перетворився на компанію з багатомільйонним обігом. Засновником компанії став Рік Олден, відомий гірськолижник і сноубордист, один із засновників компанії National Snowboard Inc (NSI), яка займалася організацією та розкруткою змагань зі сноубордингу на території США. Хоча Олден і його патнеров Джим Гарднер не винайшли сноубординг, вони перетворили і просунули його. Більш того: завдяки їхнім старанням, сноубординг став цілою індустрією, а не просто однією з примх молодіжної культури.

 _7_01

У 2003 році Рік Олден вирішив створити бренд Skullcandy, згодом одержав всесвітнє визнання. Продукція компанії відрізняється незвичайним дизайном і безліччю колірних рішень, а її гасло «приєднатися до аудіореволюціі» став чи не приказкою в середовищі американської молоді. Поряд з якісним звуком основною перевагою навушників Skullcandy стала наявність великої кількості нестандартних дизайнерських рішень, які на тлі похмурих чорних навушників конкурентів. В результаті Skullcandy швидко стала третьою за величиною компанією, що продає навушники на ринку США. У 2005 році її річні продажі склали $ 1,3 млн., Тоді як в рейтингу 2009 року цей показник збільшився до $ 100 млн.

 _6_01

Skullcandy відома тим, що спонсорує відомих сноубордистів, лижників, скейтбордистів та інших представників екстремальних видів спорту. Також компанія випустила навушники за участю відомих реперів Jay-Z і Snopp Dogg.

 _3_02

Коментарі
Залиште коментар
Останні новини