Кабель пусковий LA 193800 (для всіх видів автомобілів з бортовою напругою 12/24 В і максимальним пусковим струмом до 800 А) призначення для запуску двигуна автомобіля з розрядженою акумуляторною батареєю від акумулятора іншого автомобіля. Виготовлений з багатожильного кабелю і має ізоляцію. Кабель розрахований на роботу при температурі від -20 "С до +50" С. Для зручності і безпеки при використанні кожен провід має свій колір - червоний (+), чорний (-). Посилені затискачі з мідним покриттям, широким кутом захвату і гострими «зубами» легко можна прикріпити до будь-якого типу акумуляторних клем.
Спосіб застосування:
Вимкніть всі споживачі енергії. Вимкніть запалювання на обох автомобілях. Підключіть кабелі в наступному порядку: Затиск позитивного (червоного) з'єднувального кабелю підключіть до позитивної клеми (+) розрядженої батареї. Затиск на іншому кінці позитивного (червоного) з'єднувального кабелю підключіть до позитивної клеми (+) живильної батареї. Підключіть затискач негативного (чорного) з'єднувального кабелю до негативної (-) клеми живлючої батареї. Затиск на іншому кінці негативного (чорного) з'єднувального кабелю приєднайте до міцної, нерухомої, не пофарбованої металевої частини автомобіля з розрядженою батареєю (якщо немає спеціального штиря "маси").
Увага! У момент контакту іскра неминуча. Кабелі повинні лежати так, щоб вони не торкалися деталей двигуна, які обертаються.
Запустіть двигун «помічника» і дайте йому попрацювати на холостому ходу протягом 5-10 хвилин. Перед включенням стартера «споживача» доведіть обороти двигуна «помічника» до 2000 об / хв., натиснувши злегка на педаль газу. Запустіть автомобіль. Обережно від'єднайте кабелі, дотримуючись зворотний порядок дій: спочатку кабель з чорним затиском "-" у автомобіля «споживача», потім у автомобіля «помічника». Кабель з червоним затискачем «+» від'єднайте спочатку у автомобіля «помічника», потім у автомобіля «споживача». Для зниження стрибка напруги на «помічнику», перед роз'єднанням проводів, можна ввімкнути вентиляцію або обігрів заднього скла. Не рекомендується в цей момент включати фари: при стрибку напруги їх лампи можуть перегоріти.
Увага!
У момент контакту іскра неминуча. Кабелі повинні лежати так, щоб вони не торкалися деталей двигуна, які обертаються.