Ткані стрічки з синтетичних волокон, що мають високу міцність і малу вагу, знайшли широке застосування на автомобільному транспорті - як тросів для буксирування або стяжних ременів для фіксації вантажів.
Автомобілісти зi стажем знають, що бувають ситуації, коли автомобіль з-за будь-якої несправності або навіть елементарного витрачення палива не здатний продовжувати рух. У цих випадках на допомогу можуть прийти водії інших машин, які опинилися поблизу, взявши знерухомлених авто на буксир. Саме в цей момент як ніколи знадобиться буксирувальний трос, який кожен поважаючий себе водій возить з собою поряд з такими обов'язковими атрибутами як аптечка, вогнегасник або домкрат. Сталеві троси, такі популярні серед автолюбителів в ті часи, коли власний автомобіль ще не був масовим явищем, поступово відходять у минуле. Річ у тому, що сучасні легковики з їх пофарбованими в колір кузова пластиковими бамперами дуже погано переносять буксирування сталевим тросом - після будь-якої такої поїздки доведеться розщедритися на фарбування бампера. Ткані синтетичні буксирувальні троси (звані в народі «краватки») позбавлені такого недоліку, до того ж вони набагато легші, компактніші, і, що також важливо, набагато дешевші. Важливе значення має тип кріплення буксирувальної стрічки. Це можуть бути як звичайні петлі, так і гаки з фіксаторами, що запобігають випадковому зіскакуванню троса в процесі буксирування.
Буксирувальні стрічки з петлями на кінцях не мають сталевих елементів, а значить ризик пошкодити бампер внаслідок неакуратного зачеплення відсутня. Однак для надійного зачеплення такого буксирувального тросу необхідний певний досвід, до того ж петлі мають властивість перетиратися. Буксирувальний трос з гаками кріпиться значно швидше і надійніше.
Крім усього іншого, при виборі буксирувального тросу для свого автомобіля слід звернути увагу на його довжину і показник максимального навантаження. Для безпечного буксирування довжина троса має становити не менше 4 метрів. При виборі значення навантаження рекомендується віддавати перевагу буксирним стрічкам зі значним запасом міцності - навіть при русі по рівній дорозі неминуче виникають ривкові навантаження, які можуть в кілька разів перевищувати масу автомобіля, що буксирується.
Одна з головних задач автомобільного транспорту - перевезення вантажів. Найчастіше ці вантажі досить великогабаритні - меблі, побутова техніка, будівельні матеріали. І якщо для водіїв вантажівок це цілком звичне завдання, то власники легковиків стикаються з необхідністю подібних перевезень не настільки часто. Але, в будь-якому випадку, для того, щоб транспортування вантажу було безпечним, життєво важлива надійність його фіксації. З цією метою використовуються спеціальні стягуючі ремені.
Найчастіше ремінна стяжка розділена на дві половини. Перша з них - коротка, з гаком на одному кінці і храповиком на іншому, друга - довга, з гаком і вільною стрічкою. Гаки по краях стягуючої стрічки зачіпляються за основу (рама автомобіля, монтажні вушка і т.ін.). Край довгої стрічки протягується в натяжний механізм, а потім надійно затягується важелем і блокується складанням фіксатора храповика.