- Telegram
- Viber
- Messenger
- 044 333 64 18
- 0 800 507 800
- Вам передзвонити
₴
Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.
- Інтернет-магазин
- Технічна допомога
- Автолебідки та троси
- Armer
- Трос буксирувальний Armer 7т, стрічка 5м, C гак, Зелений (49051107365)
- Все про товар
- Характеристики
- Опис
- Відгуки
- Наявність в магазинах
- Фото
₴
Авторизуйтесь, щоб отримувати персональні пропозиції.
Трос буксирувальний Armer 7т, стрічка 5м, C гак, Зелений (49051107365)
Натисніть, аби збільшити
Схожі товари Трос буксирувальний Armer 7т, стрічка 5м, C гак, Зелений (49051107365)
Автолебідки і троси Armer
Бренди
Можливо, вас зацікавить
Характеристики Трос буксирувальний Armer 7т, стрічка 5м, C гак, Зелений (49051107365)
Загальні характеристики
Тип | Трос |
Призначення | Буксирування |
Вид троса | Звичайний |
Фізичні характеристики
Тягове зусилля, кг | 7000 |
Довжина троса, м | 5 |
Колір (основний) | Зелений |
Матеріал троса | Поліестр |
Розміри, мм | 50х5000 |
Додаткові характеристики
Комплектація (можливі зміни в різних поставках) | Гарантійний талон, Гак, Сумка, Трос |
Країна-виробник | Україна |
Інші
Артикул | 49051107365 |
Відгуки та питання про Трос буксирувальний Armer 7т, стрічка 5м, C гак, Зелений (49051107365)
- За замовчуванням
- По даті
- За корисністю
- З фото та відео
- За рейтингом
- За кількістю відповідей
Опис Трос буксирувальний Armer 7т, стрічка 5м, C гак, Зелений (49051107365)
Ткані стрічки з синтетичних волокон, що мають високу міцність і малу вагу, знайшли широке застосування на автомобільному транспорті - як тросів для буксирування або стяжних ременів для фіксації вантажів.
Автомобілісти зi стажем знають, що бувають ситуації, коли автомобіль з-за будь-якої несправності або навіть елементарного витрачення палива не здатний продовжувати рух. У цих випадках на допомогу можуть прийти водії інших машин, які опинилися поблизу, взявши знерухомлених авто на буксир. Саме в цей момент як ніколи знадобиться буксирувальний трос, який кожен поважаючий себе водій возить з собою поряд з такими обов'язковими атрибутами як аптечка, вогнегасник або домкрат. Сталеві троси, такі популярні серед автолюбителів в ті часи, коли власний автомобіль ще не був масовим явищем, поступово відходять у минуле. Річ у тому, що сучасні легковики з їх пофарбованими в колір кузова пластиковими бамперами дуже погано переносять буксирування сталевим тросом - після будь-якої такої поїздки доведеться розщедритися на фарбування бампера. Ткані синтетичні буксирувальні троси (звані в народі «краватки») позбавлені такого недоліку, до того ж вони набагато легші, компактніші, і, що також важливо, набагато дешевші. Важливе значення має тип кріплення буксирувальної стрічки. Це можуть бути як звичайні петлі, так і гаки з фіксаторами, що запобігають випадковому зіскакуванню троса в процесі буксирування.
Буксирувальні стрічки з петлями на кінцях не мають сталевих елементів, а значить ризик пошкодити бампер внаслідок неакуратного зачеплення відсутня. Однак для надійного зачеплення такого буксирувального тросу необхідний певний досвід, до того ж петлі мають властивість перетиратися. Буксирувальний трос з гаками кріпиться значно швидше і надійніше.
Крім усього іншого, при виборі буксирувального тросу для свого автомобіля слід звернути увагу на його довжину і показник максимального навантаження. Для безпечного буксирування довжина троса має становити не менше 4 метрів. При виборі значення навантаження рекомендується віддавати перевагу буксирним стрічкам зі значним запасом міцності - навіть при русі по рівній дорозі неминуче виникають ривкові навантаження, які можуть в кілька разів перевищувати масу автомобіля, що буксирується.
Одна з головних задач автомобільного транспорту - перевезення вантажів. Найчастіше ці вантажі досить великогабаритні - меблі, побутова техніка, будівельні матеріали. І якщо для водіїв вантажівок це цілком звичне завдання, то власники легковиків стикаються з необхідністю подібних перевезень не настільки часто. Але, в будь-якому випадку, для того, щоб транспортування вантажу було безпечним, життєво важлива надійність його фіксації. З цією метою використовуються спеціальні стягуючі ремені.
Найчастіше ремінна стяжка розділена на дві половини. Перша з них - коротка, з гаком на одному кінці і храповиком на іншому, друга - довга, з гаком і вільною стрічкою. Гаки по краях стягуючої стрічки зачіпляються за основу (рама автомобіля, монтажні вушка і т.ін.). Край довгої стрічки протягується в натяжний механізм, а потім надійно затягується важелем і блокується складанням фіксатора храповика.