Харків
Місто-Герой! Місто інтелектуалів!
0 800 507 800
Вам передзвонити?
  • Блог
  • Акції
  • Магазини
  • Оплата і доставка
  • Що з моїм замовленням?
  • MOYO обмін
  • MOYO club
Рус Укр
Каталог товарів
Порівняння
Бажання
Кошик
Сума

Редакційна політика публікації відгуків і питань

Користувач може залишити свій відгук про товари на Сайті. Розмір відгуку про товар не може перевищувати довжину у 2000 символів. Щоб уникнути спаму та небажаного контенту, залишені на Сайті Відгуки проходять попередню модерацію. Адміністратор має право видалити відгук без пояснення причин. 

Користувач несе відповідальність за зміст відгуку, його відповідність законодавству, моральним та етичним нормам. Адміністрація Сайту залишає за собою право публікувати, видаляти, редагувати та модерувати матеріали на свій розсуд без повідомлення автора.

Особисті враження про товар допоможуть покупцям визначитися з вибором. Потрібно акцентувати відгук на своєму досвіді та думці про товар, а не на емоції.

Правила змістовного відгуку

Ось декілька правил, які допоможуть створити змістовний та корисний відгук на товар: 

1. Опис товару

Надайте докладний опис самого товару. Включіть інформацію про його характеристики, функції та технічні параметри.

2. Досвід використання

Розповідайте про свій особистий досвід використання товару. Як він виконує свої функції? Які переваги і недоліки ви виявили?

3. Якість і дизайн

Висловіть свою думку про якість виготовлення та дизайн товару. Чи він виглядає так само, як на фотографіях?

4. Порівняння з іншими товарами 

Якщо у вас є досвід використання подібних товарів, порівняйте їх з рецензованим товаром. Це може бути корисним для інших покупців.

5. Фотографії та відео

Якщо це можливо, додайте фотографії або відео товару. Вони допоможуть іншим користувачам краще розібратися у вигляді та функціональності товару.

6. Плюси і мінуси

Вказуйте не лише переваги, але і недоліки товару. Об'єктивність допомагає створити більш корисний відгук.

7. Рекомендація

Зазначте, чи рекомендуєте ви цей товар іншим покупцям.

8. Унікальність

Відгук повинен бути написаний виключно для Moyo, а не скопійований з інших джерел в Інтернеті.

Відгук проходить модерацію і тільки потім публікується на Сайті

Випадки, коли відгук не розміщується на Сайті

Модератор має право відхилити запит на публікацію, якщо відгук:

  • не має відношення до товару, що обговорюється або містить обговорення обслуговування. Якщо бажаєте залишити відгук на обслуговування, умови доставки, зверніться до нашого контакт-центру за номером
    0 800 507 800 або на електронну адресу Elena.marchenko@moyo.ua. Так ваше звернення буде найскоріше розглянуто, а питання – вирішене;
  • використовується в рекламних цілях, для публікації посилань на інші сайти чи продукти;

  • містить спам, дублює попередні відгуки до товару;

  • стосується іншого товару чи компанії;

  • містить образу інших користувачів, непристойності, лайку, сексизм та інші агресивні елементи;

  • містить незаконний контент, що порушує чинне законодавство України, авторські права та інші права користувачів;

  • містить обговорення цінової політики;

  • не інформативний.

Приклади інформативних відгуків